Social Icons

sâmbătă, 20 februarie 2010

Un test

De când am un PC am avut viruşi doar o singură dată şi atunci nu am infectat calculatorul eu ci un coleg de-al meu! Eram la cămin, nu mai ţin minte în ce an, dar a venit la mine în cameră un coleg să scoată de pe net nişte muzică. Parcă aveam pe sistem un antivirus crăckuit (oare am scris corect?) dar degeaba! L-am lăsat la PC cam...hmm...5 minute, cât am fost plecat la baie. Când am venit înnapoi avem tot desktop-ul acoperit de reclame, nu mai mergea niciun click, NIMIC. În fine, singura soluţie a fost să reinstalez Windows-ul XP (cu licenţă, bineînţeles).



Dar nu vreau să vă mai plictisesc cu povestioare din acestea, ci vreau să vă recomand nişte antiviruşi gratis, free, moka, pi digiaba. Dar, totuşi, dacă nu vreţi să aveţi de-aface cu antiviruşi, viruşi, trojani şi alte chestii de genul acesta instalaţi Linux. E foarte simplu!



Un antivirus pe care eu l-am folosit foarte mult şi cu care nu am avut nicio problemă este AVG Antivirus Free Edition. Am mare încredere în el şi nu m-a dezamăgit niciodată. Am intrat pe unele sit-uri pe care ştiam că sunt viruşi şi trojani să văd dacă mă poate proteja şi am fost foarte bucuros că şi-a făcut datoria blocând nenorociţii de viruşi. Acesta l-am instalat pe PC!
Un alt antivirus pe care l-am instalat pe Windows-ul de pe laptop e Avira Anti Vir Personal. Nici cu acesta nu am avut probleme! Sunt mulţumit de el, cu toate că nu intru prea des în Windows, mai mult stau pe Linux Ubuntu. Dar eu îl recomand cu căldură.

Alţi antiviruşi gratuiţi dar pe care nu prea i-am folosit:
- avast! Home Antivirus
- BitDefender Free Anti Virus Edition - e creat de români ;)
- ClamWin Anti Virus
- Comodo Anti Virus

Cam atât ce vă pot recomanda, rămâne să alegeţi voi un antivirus care credeţi de cuviinţă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

Sample text

Sample Text

Sunt, deci exist.

Sample Text

Normal ca e test! Tu ce credeai?